zaterdag 23 februari 2013

Dove Beauty blossom cream



Dove heeft een nieuwe lijn, helaas is deze tijdelijk en dus een Limited Edition. Maar dat neemt niet weg dat ik er niet over hoeft te schrijven.





Deze speciale lijn bestaat uit een douchecrème, body lotion en body cream. De producten zijn bedoeld om de droogheid van je huid in de zomer tegen te gaan en extra verzorging te bieden, vanwege de kou in de winter.


De body cream heeft een frisse bloemige geur, en ook hierin ruik in de typische dove geur zoals in elk dove product. Zoals je misschien wel kan zien is de cream lekker romig maar toch aan de dikke kant. Heb je erg veel last van droge plekken zoals op je elleboog? dan raad ik je deze cream zeker aan! ik vind het perfect werken.


Zo ik heb opnieuw kopen? Beetje lastig te zeggen aangezien het een Limited Edition is. Ik doe behoorlijk lang met bodycreams, bodybutters, bodylotions etc. maar stel hij is op en ze zijn er nog ga ik hem zeker kopen!  


Prijzen:
Douchegel - €3,49 (250 ml)
Bodylotion - €6,99 (250 ml)
Bodycream - €2,29 (150 ml)

Tip: Bij de action is deze limited edition ook gespot!
Tip: Ruik ook eens aan de Limited Edition Winter care, die ruikt ook super lekker en werkt ook fijn.

Heb jij al iets gekocht van de Beauty Blossom lijn?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten