woensdag 3 april 2013

Kruidvat effex max volume poeder.

Volumineus of juist stijl haar is toch wat we allemaal willen? Ik heb bijvoorbeeld heel stijl haar en ik wil juist volume of een lichte krul. Iemand met veel volume en krullen wil weer net stijl haar. Het is ook nooit goed hè. Misschien wist je wel dat swarzkopf een volume osis poeder heeft, die best wel prijzig is. Maar nu komt de Kruidvat (huismerk) ook met een volume poeder voor €2,99. Dat is het proberen wel waard toch?

Als je het potje open draait kom je dit schattige sterretje tegen als strooi dopje, wat een leuk detail. De poeder ruikt erg zoet, het doet me wel een beetje aan snoep denken. Vooral als je de poeder op je hand doet en wrijft tot de poeder is opgelost, dan ontstaat er een erg plakkerig laagje. De geur is trouwens niet vervelend, hij wordt ook minder in de loop van de dag. 

Hier zie je het verschil. Op de linker foto heb ik nog niks in mijn haar. Geen mousse geen haarlak helemaal niks. Op de rechter foto heb ik (alleen) de Kruidvat poeder gebruikt. Dat ziet er nog helemaal niet zo verkeerd uit. Vooral niet omdat ik super stijl haar heb waar geen sprankje volume in te krijgen is. 

Gebruik: Schud een beetje poeder in de handpalm. Vervolgens de handen tegen elkaar aanwrijven tot het poeder onzichtbaar wordt. Aanbrengen op droog haar. Vooral bij de haaraanzet. 
Stylingtip: Voor het ultieme volume direct op de haaraanzet strooien en daarna met de vingers over het haar verdelen.  

INGREDIENTS: AQUA, SILICA SILYLATE, PEG-8, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, POTASSIUM SORBATE, OCTYLACRYLAMIDE / ACRYLATES / BUTYLAMINOETHYL METHACRYLATE COPOLYMER, CITRIC ACID. 

De poeder van 10gr kost €2,99

Pluspunten
  • Fijne verpakking
  • Makkelijk aan te komen
  • Handig in gebruik
  • Goedkoop
  • Lekkere geur
  • Geeft geen plaklaag in haar
  • Als de volume een beetje verdwenen is, haal je handen erdoor heen en de volume is terug
  • Haar wordt er niet vet van, ik vind het een beetje droogshampoo-achtig over komen

Minpunten
  • Niet heel zuinig in gebruik. (maar in verhouding is het dan nog niet duur)
  • Even oefenen hoe te gebruiken 

1 opmerking:

  1. Je ziet er inderdaad zitten! Ik houd van de volumepoeder, als de mijne op is, ga ik voor deze! Lekker cheap ook!

    BeantwoordenVerwijderen