vrijdag 7 juni 2013

Van bureaula naar het Xenos lade kastje

Ik heb altijd mijn make-up bewaard (behalve mijn lipproducten) in de bovenste la van mijn bureau. Ik had alles gesorteerd in soort bestekbakjes die je aan elkaar vast kan maken (gekocht bij blokker) Super handig systeem vond ik dit. Maar aangezien mijn liefde voor make-up een beetje uit de hand loopt waren de bakjes en mijn la te klein aan het worden, en het was totaal niet meer overzichtelijk. Ik kon het wel opruimen maar de volgende dag lag alles weer rommelig(zoals je op de foto kan zien). Dus besloot ik op maar over te stappen naar de wel bekende Xenos ladekastjes.


Tadaaa ziet dit er niet veel beter uit?! Mijn lipproducten zaten al in zo'n soort kastje, hij komt van de action en is 2x zo klein als die van de Xenos. Ook dit kastje begint aardig vol te raken dus ik moet me nu een beetje in gaan houden. Op de Xenos ladekast staat wat gezicht verzorging zoals een Tea trea dagcrem, lotion, olie en nog een cream (zelf gemaakt, het is een soort lemon flutter van Lush maar dan op basis van Goudsbloemolie, bijenwas en e.o van lavendel).

In de bovenste la bewaar ik mijn foundation, poeder, concealers etc.. Het is moeilijk om zo'n la netjes te houden maar hier stoor ik me niet zo erg aan als in mijn bureau la. En dat geluid van het rommelen in je stash is zo heerlijk dus ik stoor me er zeker niet aan.

In de tweede la zitten mijn oogschaduws, creams en pigmenten. Dit begint langzamerhand ook een beetje mijn favoriete la te worden. Dat komt ook wel een beetje door dat ik in deze la lekker kan rommelen.

Tsja deze la is een beetje een mengelmoesje van alles bij elkaar zoals Mascara's oogpotloden, wimperkruller, eyeliner, en lege verpakkingen die ik wil/moet bewaren. Ik ben er van overtuigt dat iedereen wel een rommel la heeft dus ik durf hem gerust op mijn blog te zetten.

En als laatste mijn favoriete lades. Mijn lipglosjes - lipsticks - lip balsems. Laatste tijd ben ik vooral in to the lipsticks. Ik blijf maar bij kopen maar het past er niet meer bij.. Dus dan doe ik het maar weer in mijn everyday bakje. Als jullie willen maak ik daar ook wel een keer een artikel over. 

Dit was een artikel die puur om de ladekastjes gaan en jullie hebben een beetje van mijn producten kunnen zien. Als je het uitgebreider wilt zien moet je even naar onderstaande artikelen gaan. (er volgen nog meer artikels over mijn stash)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten