maandag 4 maart 2013

10 leuke bikini's


We gaan langzamerhand richting de lente. Dat wil zeggen goed weer, en dat brengt mij weer op zon zee zwemmen en bikini's! Elk jaar zit ik nog met het zelfde probleem. Een bikini kopen, ik weet nooit wat ik wil. Vandaar laat ik een paar bikini's zien die ik zelf mooi vind, misschien vind jij het ook wel wat.




Rainbow halterbikini €29,99 (bonprix.nl)

BPC Selection beugelbikini €14,99 (bonprix.nl)

Beugelbikini €19,99 (Bonprix.nl)

Beugelbikini €34,99 (Bonprix.nl)


Lascana Beugelbikini €54,99 (otto.nl)

Victorias Secret twist bandeau top €52,05 (victoriassecret.com)

Push-up halterbikni €48,23 (victoriassecret.com)


Beachwave bandeau bikini €37,95 (wehkamp.nl)



Protest bandeau bikini €44,99 (wehkamp.nl)


Fringe bikini strapless €29,95 (fringebikinishop.com)
Wie kent hem ondertussen nog niet? 


Wat voor een bikini heb jij voor deze lente/zomer, of moet je er nog een kopen? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten