donderdag 7 maart 2013

Monthly photo's #1


Ik ga elke maand proberen mijn foto's die ik op twitter plaatste te behandelen, van dingen die ik die maand mee gemaakt heb. Een soort dagboekje in foto vorm dus. Al wordt dit niet zo persoonlijk zoals een echt dagboek. Deze maand gaat het vooral over de uitwisseling in Antwerpen.


Ik kreeg ineens 2 pakketjes binnen met deze producten die ik mocht testen, vanaf dat moment dacht ik: Ik ga weer bloggen!

Maarja waar ik laat ik al deze producten? Mijn kamer staat serieus helemaal prop vol, er kan echt helemaal niks meer bij na mijn idee. Dus had ik het maar snel zo neer gezet. 

Mijn lievelings serie kijken, The vampire diaries. Met natuurlijk Damon <3 .="" nbsp="" p="" scene.="" spannende="">


Toch maar even alles opruimen zodat ik het beter neer kan zetten. Meteen producten uit zoeken die ik snel op moet maken, en die ik mee wou nemen naar de uitwisseling in Antwerpen. 

Even met mijn zus en mijn mama een potje kaarten, pesten wel te verstaan. En ik won 3x! 

Deze maand waren we een beetje Back to the old school spelletjes. Deze keer stratego tegen mijn zus. En natuurlijk speelden we beide zonder tactiek. 

 Nog 3 dagen tot ik naar Antwerpen ging. 

Lijstje met muziek voor op de kamer in Antwerpen, van deze lijstjes had ik er 3 ontvangen. Ja ik ben wel even bezig geweest. we hadden voor meer dan 5uur muziek.

Sushi maken met mijn zus. 

Eindresultaat! en OMG wat waren ze lekker. De 3 vullingen waren 
- Gerookte zalm 
-Komkommer 
-Surimi sticks 

Een keertje niet opstap, dan maar Passie 7up drinken thuis. Het ziet er net uit als ranja. 

Hell yeah! nog maar 1 dagje tot Antwerpen. 

Koffer ingepakt, ik was zo bang dat ik iets vergat en dat ik stiekem toch teveel bij had. Uiteindelijk heb ik alles gebruikt. perfect ingepakt dus! Zoals je ziet die zak chips neemt meeste ruimte in beslag haha. Ik ging trouwens voor 4 dagen naar Antwerpen, 3 overnachtingen dus.

Antwerpen Here we come!

Met een paar Belgen.  ( Ik heb meer foto's maar die ga ik niet allemaal op mijn blog zetten.)


De jongen van de Starbucks schreef mijn naam zonder de laatste ''E'', maar ik vergeef het hem omdat hij er een smiley bij heeft gezet.

Tot nu toe waren dit mijn foto's van deze maand. Hopelijk blijf ik genoeg foto's maken zodat ik vaker een artikel zoals deze kan maken.


1 opmerking: