donderdag 14 maart 2013

De zoektocht naar een laptoptas.(10x laptoptassen)


Volgend jaar ga ik (als het goed is) naar een vervolg opleiding. Waarschijnlijk ga ik mijn laptop nodig hebben dus dat wil zeggen dat ik hem zelf de hele tijd mee moet slepen. Beetje irritant lijkt me dat maar je hebt wel meteen ''alles van jezelf'' bij. Maarja je laptop mee moeten slepen wil dus ook zeggen dat je een laptoptas moet kopen. Voor mij is dit echt een drama. Ik heb een laptap van 15,6 Inch en ik wil persé een schoudertas. Niet echt een perfecte maat voor een laptop tas dus. Ohja en dan heb je nog de belangrijkste voorwaarde, hij moet betaalbaar zijn. 

Deze tas van Daniel Ray wou ik echt super graag (ik wil hem eigenlijk nog steeds) maar helaas ook al is hij er in medium en large mijn laptop kan er niet in. Medium = 10.2 Inch (€29,95) en   Large = 13 Inch (€34,95) En hij is er in 3 verschillende kleuren.

Nu heb ik deze tas gevonden ook van Daniel Ray. Niet het model dat ik zoek maar toch lijkt deze mij erg praktisch! Hier kan gelukkig wel een 15,6 Inch laptop in. Verkrijgbaar in 10 verschillende kleuren en hij kost maar €29,95.

Paul Frank core reporter black 15,6 inch €65,- . Deze tas vind ik ook erg leuk, maar ik heb hierbij niet echt het idee dat de laptop save is in deze tas. 


Ik geef toe, dit zijn wel de beste comfort voor je laptop. Hier zal hij echt wel save in zijn. maar ik heb liever een mooie tas. (Nee ik ben niet eigenwijs haha)

Daniel ray jak shoulderbag €39,95  (afmeting laptop 38x25x4 cm)



Case logic MLBP line rugzak 15,6 inch van €59,95 voor €49,-  Deze tas lijkt mij het praktische van allemaal, maar mij zie je niet zo snel met een rugzak lopen. 




 Welke tas vind jij het mooiste? 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die van Daniel Ray erg mooi!

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Dit is een tag die rondgaat onder bloggers. Het is de bedoeling dat je de blogger beter leert kennen,
    en wat nieuwe blogs ontdekt.

    Je moet dan de volgende dingen in een post zetten:
    - door wie je getagd bent
    - de antwoorden van de vragen die de nomineerder je heeft gesteld
    - 11 nieuwe mensen taggen die minder dan 200 volgers hebben
    - 11 nieuwe vragen voor de door jou genomineerden

    Ik hoop dat je meedoet! :)

    Xx. Maaike - framingmaaike.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen