woensdag 20 maart 2013

Foundation Stash


De vorige keer hebben jullie mijn Lipglos stash kunnen zien. Dit keer laat ik mijn foundation ''stash'' zien. Ik doe dit niet samen met mijn poeders zoals blushes etc. omdat dat artikel dan veelte lang gaat worden door de foto's. En zo krijgen jullie alleen maar meer stash artikels tezien.

Je ziet hier Catrice infinite matt up to 18h, Maybelline super stay 24h en Essence clear & matt.

Eindelijk heb ik dan mijn perfecte kleur gevonden als het om foundation gaat. Maar Catrice vond het nodig om zijn collectie te veranderen en deze foundation er uit te halen, dus nu begint mijn zoek toch naar de perfecte foundation weer van voor af aan. Over de Catrice foundation heb ik niks op aan te merken, ik ben er erg positief over. Maar hij houd het geen 18 uur vol zoals wel vermeld staat op de verpakking. (Eigenlijk moet je daar nooit in trappen, dat is echt een verkopers truck). 

Helaas is de maybelline Super Stay 24h nu nog te donker. Misschien dat ik hem weer in de zomer op kan doen als ik wat bruiner ben. 

Essence Clear & matt heb ik veel gebruikt voordat ik de Catrice infinite gevonden had. Prima foundation maar hij kan snel een plamuur laag achterlaten, dit hangt natuurlijk ook af hoe je je foundation opdoet.

Dit zijn Paris memories liquid make-up, So me BB cream, Essence Stay all day 16h, Garnier BB cream.

helaas is de Paris memories totaal niet mijn kleur. Hij is te donker en er zit een hele erge roze ondertoon in.In deze foundation zit Aloe vera, persoonlijk vind ik dit totaal niet nodig in een foundation. 

So Me BB cream komt van de Action. Wat was dit een goede aankoop. Deze BB cream is precies de goede kleur. En blijft goed zitten. Helaas zit er een geur aan die van mijn niet gehoeven had. Maar hé je kan niet alles hebben voor die €2,- die ik er voor betaald heb.

Over de Essence stay all day foundation kan ik ook niet heel veel zeggen. Omdat het helemaal niet mijn kleur is. Hij is veelte donker, en dat was dan al de lichte kleur die ze hadden.

Garnier BB cream is een prima BB cream. Hier heb ik niks op aan te merken.


1 opmerking:

  1. Leuk idee dat je je stash verdeelt over verschillende artikelen. Die Catrice foundation schijnt heel fijn te zijn inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen