vrijdag 1 maart 2013

Gala jurken


Over een tijdje zit mijn middelbare school erop, dit sluiten wij af met LSD (laatste school dag), activiteitendag en gala. Over dat laatste wil ik jullie wat inspiratie geven, want wat moet je aan?





Bijna overal kan je online wel jurken vinden. De webshop Nelly.com  heeft een aantal galajurken van 2013 op een rijtje gezet. Misschien wil dit jou wel helpen. Mijn jurk komt van Otto.nl (zie foto hier boven) Zelf houd ik heel erg van high-low dresses ookwel 'mixi dress' genoemd. Daarom ben ik voor dat model gegaan. Een aantal jurken die jij misschien wel leuk vindt:


Pleat waist trim dress €64,95 (nelly.com)

Clairy dress €64,95 (Nelly.com)

Melrose Jurk €29,99 (otto.nl)

Laura Scott cocktailjurk €69,99 (otto.nl)


M.I.M avondjurk €99,00 (otto.nl)

Brooker little black dress €39,95 (wehkamp.nl)

Hebben jullie ook een gala (gehad), en wat voor jurk doe/had je aan?

3 opmerkingen:

  1. Die eerste jurk is super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! De eerste en de derde jurken vind ik het leukst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat derde jurkje is echt heel leuk!

    xo
    www.feathersandfantasy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen