maandag 11 maart 2013

Essie Where's my chauffeur & Lovie dovie

Ik was erg benieuwd naar de nagellakjes van Essie, dus besloot ik om 2 lakjes in de kleuren 'Where's My Chauffeur' en 'Lovie Dovie' te kopen. 2 mooie frisse zomerse kleuren en ze waren ook nog eens 50% korting bij de Etos!  (volgens mij omdat ze uit een oude zomer collectie komen)



Nu dat ik deze lakjes op had gedaan snap ik wel waarom iedereen er zo enthousiast over is!
Lovie dovie heeft een super dekking met 1 laagje, opzich is een tweede laagje helemaal niet nodig. Bij Where's my chauffeur is dat echter wel nodig. Het kwastje is ook erg praktisch, na een ''swipe'' zit je lakje perfect, de breedte van het kwastje is erg fijn. 


Lovie Dovie is een mooie lief bubble gum achtige roze nagellak. Hij doet me daarom dus ook erg veel denken aan Bubble gum van Gosh die geloof ik 2jaar geleden heel erg geliefd werd. Zoals ik al zei hij dekt super met 1 laagje (op deze foto heb ik wel 2 laagjes). Een perfecte roze kleur als je het mij vraagt. 


 Where's my Chauffeur is een blauw-mint groen lakje. Oorspronkelijk komt dit lakje uit de winter collectie van 2012/2013. Maar ik vind het meer een kleur voor in de zomer of in de lente. Zoals je vast wel gemerkt hebt is mintgroen dit jaar weer een trendsetter.


Pluspunten

  • Goede structuur
  • Mooie verpakking
  • Fijn kwastje
  • Dekt goed (zal er wel aanliggen welke kleur je hebt)
  • Ziet er mooi uit op je nagels
  • Tegenwoordig makkelijk verkrijgbaar

Minpunten
  • Misschien is €10,16 net iets teveel per lakje. (ik had het voordeel dat ze 50% korting waren)


1 opmerking: