maandag 18 maart 2013

OOTD Zwarte blouse


Outfits, oh wat hou ik er van om die te bekijken van anderen. Ik heb geen eigen stijl ik draag van alles en nog wat. van broeken tot jurkjes (wat niet veel mensen van mij verwachten). Het liefste draag ik een outfit die helemaal afgemaakt wordt door de perfecte sieraden en de perfecte schoenen erbij. Maar helaas grijp ik al snel naar mijn gympen en als ik sieraden draag heb ik altijd de zelfde oorbellen in terwijl ik er zoveel heb. Maar vandaag is zo'n dag dat ik mijn outfit wel helemaal compleet heb!



De blouse die ik draag komt van de H&M, en voor de verandering (maar niet heus) de broek ook. Broeken van de H&M vind ik zo fijn zitten. En het maat systeem vind ik daar erg handig. Als ik weer welke maat in heb in de breedte en in de lengte hoef ik vaak nog niet eens de broek te passen want ik kan er vanuit gaan dat hij gewoon perfect is.
Het horloge dat ik draag komt van de kruidvat. (zie laatste aankoopjes #1). En de oorbellen die ik draag (helaas zit hij een beetje raar op deze foto) komen van de T€di. 

De schoenen komen geloof het of niet van de action! Wat zijn ze mooi en zitten ze fijn. Dit is zeker een goede aankoop geweest. 


2 opmerkingen: