zaterdag 2 maart 2013

Monthly Favorites #1 – February


De maandelijkse favoriete ken je vast wel van andere blogs. Ik ben van plan dat ook te gaan doen. Natuurlijk heb ik niet zo heel veel producten om elke maand alles anders te hebben. Net zoals mijn mascara dat is al heel lang mijn favoriet en die ga ik dus ook niet elke keer in het artikel plaatsen. Pas weer wanneer ik een nieuwe favoriet heb. Klik op meer lezen om mijn favoriete van deze maand te bekijken. 

Mijn eerste favoriete zijn de Kruidvat verzorgingsproducten met tea tree. Voor deze gebruikte ik de producten van The Body Shop. Maar de dagcreme was daar een keer uitverkocht, en ik ben daar niet zo 123 dus moest ik een alternatief hebben. Ik ben naar de kruidvat gegaan en heb toen deze producten mee genomen. Om eerlijk te zijn zag mijn gezicht er na een week al veel rustiger uit. Ik raad ze zeker ook, zeker voor de prijs.


De dream mat powder van maybelline ligt al een tijdje in mijn stash maar ik gebruikte hem bijna nooit, deze maand ben ik heb toch maar echt gaan gebruiken en hij bevalt me super goed! zelfs zonder een foundation eronder. De goedkoopste BB cream zie je waarschijnlijk hierboven. de SoMe BB cream komt van de Action voor maar €2,- en voor die prijs vind ik hem super goed werken. Ik gebruik foundations/BB creams niet meer dagelijks omdat mijn huid er wat 'gaver' uit moet gaan zien, dus deze heb ik gebruikt voor afspraken en feestjes. Hij dekt super voor een goedkope BBcream. 


Dan 2 favoriete die eigenlijk al een halfjaar tot jaar mijn favoriet zijn. De Gosh wonder volume mascara en de Catrice eye pencil. Deze combinatie gebruik ik zowat elke dag wel. Een nadeel van het potlood is dat hij erg creamy is en dan heb je kans dat aan het einde van de dag je oogpotlood lijntje niet straks meer is en een soort van ''uitloopt'' en in je ooghoek gaat zitten (ieekss). Ik vind het het fijnste als een mascara een rubber borsteltje heeft zoals deze, naar mijn idee voorkomt dit ''spinnenpoten'' wimpers. Deze mascara klontert ook totaal niet.

Rimmel Apocalips, wie kent ze ondertussen nog niet? Ik ben super blij dat deze lipgloss is uitgebracht. Wauw wat een mooie pigmentatie. De aplicator is zo gemaakt dat je in één keer genoeg gloss pakt voor heel je lippen, ideaal. Dit is trouwens 101 Celestial. (Als iemand hier een review van wil zien laat dat weten bij de reacties aangezien er al genoeg te vinden zijn)


Over deze boddycream had ik al iets geschreven (lees hier terug), ondertussen heb ik ook maar de douchegel gekocht. Oh wat is de beauty blossom lijn van Dove toch lekker. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten